Memo is een scale-up die instaat voor de ontvangst en verwerking van inbound communicatie in niche sectoren.
Nieuwe technologieën en innovaties zoals the internet of things, chatbots, sociale media en big data hebben een invloed op klantenrelaties en de manier van werken in bedrijven en dokterspraktijken. Bovendien zijn klanten en patiënten tegenwoordig beter geïnformeerd waardoor ze complexere vragen hebben, veeleisend zijn en snel geholpen willen worden.
Bedrijven onderscheiden zich steeds minder op basis van hun producten. Het verschil wordt steeds vaker gemaakt op basis van de totale klantenbeleving in zowel aankoop als dienst na verkoop.
Ze investeren permanent in de nieuwste technologie en creëerden zo het contact center van de toekomst. Om dit te realiseren hadden ze een vast team nodig dat snel kon schalen bij de verdere groei van het bedrijf. Ze hebben beslist om hiervoor een via een extended team te werken die werd opgezet in samenwerking met Districts.
Districts maakt ook deel uit van de Supergood-familie. Supergood is een ecosysteem dat zijn bedrijven en ondernemers toegang geeft tot innovatie financiering, technologie resources, een groot netwerk en praktische ondersteuning om hun groei te versnellen.
Part of Dynamitt BV – BE 0736.617.208
Copyright © 2021 All rights reserved.